Fysioterapia – älä anna kivun sanella tekemisiäsi

Tuki- ja liikuntaelinten ongelmat ovat usein ylirasituksen, työrasituksen tai iän mukanaan tuomia vaivoja. Oireet voivat alkaa tapaturmaisesti tai kehittyä vähitellen virheellisen ja yksipuolisen kuormituksen seurauksena. Fysioterapeutilta saat tarvitsemaasi tietoa sekä hoitoa, joka auttaa sinua toipumaan vaivastasi jopa pysyvästi.

Lapin vaellusreissulle ilman kipuja,kiitos!

”FysioSeniorin ansiosta uskaltauduin lähtemään Lapin vaellukselle ystävieni kanssa. Aiemmasta tapaturmasta johtuneet polvikiput sai minut jäämään pitkään reissuilta pois. Säännöllisellä liikkuvuus- ja lihasvoimaharjoittelulla onnistuin. Oma fyssarini oli todella tsemppaava ja ammattitaitoinen.”

– Tero, Siilinjärvi

Pitkittynyt kipu rajoittaa elämästä nauttimista ja voi jopa estää monia sinulle tärkeitä asioita. Lähtökohtana toipumiselle on ammattitaitoisen fysioterapeutin huolellinen fysioterapeuttinen tutkimus. Sen pohjalta saat henkilökohtaisen fysioterapiasuunnitelman, joka koostuu ohjauksesta, neuvonnasta, harjoittelusta ja fysioterapiasta. Määrittelemme fysioterapiajakson keston tilannekohtaisesti yhdessä sinun kanssasi mahdolliset lääkärin suositukset huomioiden.

Aktivoivaa ja yksilöllistä ohjausta

Monipuolisesti kouluttautuneilta ja kokeneilta fysioterapeuteiltamme saat hoidon lisäksi ohjeita ja tietoa siitä, mitä juuri sinun kannattaa tehdä pitääksesi itsesi kunnossa myös jatkossa.

Älä anna kivun hallita elämääsi päivääkään pidempään. Tule vastaanotolle, niin saat ammattilaisen arvion ja avun tilanteeseesi.

Fysioterapiaan voi tulla myös ilman lääkärin lähetettä.

Tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapia

Tuki- ja liikuntaelimistö koostuu luista, nivelistä, nivelsiteistä, lihaksista ja jänteistä. Tuki- ja liikuntaelinsairauksien aiheuttamat kiputilat ja toimintakyvyn haitat ovat yleinen syy hakeutua fysioterapeutin vastaanotolle.

Kysyttävää?
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

Puh: 044 224 0031, sähköposti: asiakaspalvelu@fysiosenior.fi
(Huom! Numero vastaanottaa vain puhelut, ei tekstiviestejä)
Tai jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme asiaan pian:

Ota yhteyttä

Voit varata meille ajan myös suoraan tästä