Aika nauttia elämästä

Eläkkeelle pääsy on useimmille aktiivisen työuran onnellinen päätös. Sitten on aikaa matkustella, harrastaa ja viettää aikaa perheen sekä ystävien kanssa. Mistä ikinä haaveiletkin, haluat varmasti olla mahdollisimman hyvässä kunnossa toteuttaessasi unelmiasi. Terveet elämäntavat ja monipuolinen liikunta ovat suositeltavia, mutta aina ne eivät riitä.

Takaisin greenille

”Sain FysioSeniorilta avun olkapään vaivoihini.
Asiantunteva fysioterapeutti tutki huolellisesti ja sain tehokkaat harjoitteet, joiden avulla olkapään kivut paranivat ja liikkuvuus palasi. Nyt saan nauttia jälleen tulevasta golf-kaudesta ”

– Pentti, Kuopio

Ennaltaehkäisy ja osaava hoito ovat avaimet onneen

Tuki- ja liikuntaelinsairaudet ovat Suomessa erittäin yleisiä. Lähes jokaisella on jonkinlaisia ongelmia tai oireita jossain vaiheessa elämäänsä. Usein vaivat alkavat kasaantua hiljalleen työuran jälkipuoliskolla.

Useat tuki- ja liikuntaelinten ongelmat ovat iän, ylirasituksen tai työrasituksen mukanaan tuomia vaivoja. Oireet voivat alkaa tapaturmaisesti tai kehittyä vähitellen virheellisen ja yksipuolisen kuormituksen seurauksena. Ikääntymisen kohdalla rakenteiden rappeutuminen on yksi syy tuki- ja liikuntaelinsairauksien kehittymiselle.

Fysioterapia on kokonaisvaltainen hoitomuoto

Hoidon ja ohjauksen tavoitteena on parantaa elämänlaatuasi ja hyvinvointiasi kokonaisvaltaisesti. Monipuolisesti koulutetut ja kokeneet fysioterapeuttimme huomioivat juuri sinun liikkumis- ja toimintakykyysi vaikuttavat tekijät ja riskit. Saat heiltä ohjeet ja neuvot siitä, kuinka toimimalla pidät yllä kuntoasi sekä edistät toimintakykyäsi omassa arjessasi.

Hakeudu fysioterapiaan ajoissa

Jos sinulla on pitkittynyttä kipua, liikerajoitteita tai olet huolissasi toimintakyvystäsi, tule tapaamaan fysioterapeuttia. Voit tulla lääkärin lähetteellä tai ilman. Toimimalla riittävän varhain voit välttää tilanteen kehittymisen ikävämmäksi.

Tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapia

Tuki- ja liikuntaelimistö koostuu luista, nivelistä, nivelsiteistä, lihaksista ja jänteistä. Tuki- ja liikuntaelinsairauksien aiheuttamat kiputilat ja toimintakyvyn haitat ovat yleinen syy hakeutua fysioterapeutin vastaanotolle.

Kysyttävää?
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

Puh: 044 224 0031, sähköposti: asiakaspalvelu@fysiosenior.fi
(Huom! Numero vastaanottaa vain puhelut, ei tekstiviestejä)
Tai jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme asiaan pian:

Ota yhteyttä

Voit varata meille ajan myös suoraan tästä