Tuki- ja liikuntaelinfysioterapia

Fysioterapeutti perustaa työnsä asiakaslähtöisyydelle ja näyttöön perustuen. Tehtävänä on edistää, palauttaa ja ylläpitää asiakkaan terveyttä, liikettä, liikkumista ja toimintakykyä.

Tuki- ja liikuntaelinsairaudet ovat Suomessa yleisiä, ja erilaisia ongelmia ja oireita on useita. Yleisimmät tuki- ja liikuntaelinten ongelmat ovat iän, ylirasituksen tai työrasituksen mukanaan tuomia vaivoja. Oireet voivat alkaa tapaturmaisesti tai kehittyä vähitellen virheellisen ja yksipuolisen kuormituksen seurauksena. Ikääntymisen kohdalla rakenteiden rappeutuminen on yksi syy tuki- ja liikuntaelinsairauksien kehittymiselle.

Fysioterapiaan hakeutumisen syinä ovat usein kipu tai liikerajoitteet.

Lähtökohtana hyvälle kuntoutukselle on ammattitaitoisen fysioterapeutin huolellinen fysioterapeuttinen tutkiminen. Sen pohjalta asiakkaalle suunnitellaan henkilökohtainen fysioterapiasuunnitelma, joka koostuu ohjauksesta, neuvonnasta, harjoittelusta ja manuaalisesta terapiasta. Fysioterapiajakson kesto määritellään tilannekohtaisesti yhdessä kuntoutujan kanssa mahdolliset lääkärin suositukset huomioiden.

Varaa aika

Varaa oma aikasi kätevästi sähköisestä varausjärjestelmästämme.
Ensimmäistä hoitokertaa varten on hyvä varata 60 minuutin aika.

Klikkaa tästä sähköiseen ajanvaraukseen

Kysyttävää?
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

Puh: 044 224 0031, sähköposti: asiakaspalvelu@fysiosenior.fi
(Huom! Numero vastaanottaa vain puhelut, ei tekstiviestejä)
Tai jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme asiaan pian:

Ota yhteyttä